Известие

Collapse
No announcement yet.

Адска миризма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Адска миризма

    При форсиране на колата(алфа ромео 156) в колата почва да мирише на изгоряло нз точно как да го опиша.Някакви идей?
    http://vbox7.com/play:613ca9d6

  • #2
    Дизел, бензин?
    Само в движение или на място също го прави?
    Така няма как да ти се помогне. Намираш още някого и ти форсираш -той души докатo разберете откъде е.
    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 15:55.
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      Виж си гарнитурата на колекторите да не изпуща, или някой залепен найлон по генерацията .

      Comment


      • #4
        Бензин...В движение замирисва не съм я форсирал на място.Другото,което е вдига повече градуси от 90..някаде около 100
        http://vbox7.com/play:613ca9d6

        Comment


        • #5
          Колега, на какво го оприличаваш това изгорялото? "мирише на изгоряло" може да значи много неща. На изгорели палачинки например... Виж кажи на пластмаса ли, на гума ли, на нещо непознато до сега ли, на развалени яйца ли?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Memento Покажи съобщение
            При форсиране на колата(алфа ромео 156) в колата почва да мирише на изгоряло нз точно как да го опиша.Някакви идей?
            Ми по мое мнение нещо почва да изгаря......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              156

              Една от причините може да е-част от бензина да изгаря в катализатора и той се нажежава до червено и почва да се топи изолацията отдолу купето!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                Една от причините може да е-част от бензина да изгаря в катализатора и той се нажежава до червено и почва да се топи изолацията отдолу купето!

                Comment


                • #9
                  Ся остава да разберем дали колегата е направил глупоста да не си мафне катализатора.......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                    Една от причините може да е-част от бензина да изгаря в катализатора и той се нажежава до червено и почва да се топи изолацията отдолу купето!
                    145 QV ex.
                    146 Boxer TOTAL ex.
                    147 T.S. Sele top

                    Lancia Dedra 2000 16

                    Comment


                    • #11
                      за миризмата

                      На колегата ако проблема му е като моя, му мирише на изгоряло след като в движение форсира рязко колата къмто 3000-те оборота (например при бързо изпреварване), или като държи известно време скорост над 120 км.ч, и мирише нещо средно между изгоряла гума, изгорели бензинови газове или подобно (на опечено)- не на яйца или друга миризма. Иначе при спокойно каране нищо не мирише никъде, грам не се усеща някаква миризма. Точно същия е проблема и при мен. Ако я форсира на място, би трябвало да види едва забележим черен дим от ауспуха. Да уточня че пробих нарочно дупка в катализатора, може и оттам да е. Почти съм сигурен че миризмата идва някъде отдолу под купето, не от двигателя и ауспуха. Вече хората дето разбират да си кажат мнението.
                      Alfa 156 2.0 - ех,
                      Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                      Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                      Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                      Comment


                      • #12
                        Вероятна причина за миризмата може да е и скъсано уплътнение на багажника и от там да влиза в купето. При ниски скорости завихрянето е по малко, а при високи скорости е по високо и вкарва повече.
                        Ако някой не вярва да покара колата с отворен багажник за 5 мин в града и ак да пише.
                        А това с изгарянето на бензин в катализатора и топене на изолацията на купето малко ми се вижда трудно защото 156 по принцип имат щит около аспуха от долу на купето. А пък и тоя бензин трябва да се лее че да започне да се пали в катализатора.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          защото 156 по принцип имат щит около аспуха от долу на купето.
                          И той е доста ефективен, като сглобявах колата от подписа, забравих да накича тия ламарини, и при първите карания щях да пукна от жега в колата, хем беше захладняло - чесах се, и пипнах ламарината под задните седалки - яка жега, макар и не такава че да подпали нещо - олепих алуминиевите щитове и сега сичко си е ток......нещо друго нагаря и колегата ще е добре да легне под колата......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Аз нито съм си махал катализатра, нито ми миреше на изгоряло, нито на нищо, но според мен от катализатора трудно би могло да мирише на изгоряло и то в движение,
                            Last edited by fred; d.m.y г., 19:48.
                            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                            Нагоре по стълбата, която води надолу
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              да не се топят някви кабели или бакелити и да влиза през филтъра на купето ?

                              Comment

                              Working...
                              X